För att fler ska känna sig delaktiga avser föreningen att bjuda in till medlemsmöten under säsongen. Vid dessa möten kommer styrelsen att informera om aktuella frågeställningar. Det kommer naturligtvis finnas utrymme för diskussioner, frågeställningar och inspel av olika slag.
Det första mötet hålls nu i början av oktober:
Datum: 6 oktober (måndag)
Tid: 18:00-20:00
Plats: Årsta Folkets Hus, Foajén (hitta dit)
Anmälan: Obligatorisk, anmälningslänk här
Om du inte redan gjort det så rekommenderar vi alla att redan nu bekanta sig med föreningens stadgar, värdegrund, vision, policys, organisation med mera på hammarbyhockey.org där det mesta finns att läsa under ”Om Klubben”.
Har du förslag på ämnen? Skicka dem till medlem@hammarbyhockey.se med rubriken ”Medlemsmöte”.
Välkomna!
Hammarby IF Ishockeyförening.